Gemeente Gemeente Grobbendonk

Vacature - beleidsdeskundige ruimtelijke planning

Wil je een belangrijke bijdrage leveren aan de ruimtelijke strategie en ontwikkeling van de gemeente? Spreekt werken in een dynamische gemeente met uitdagende landschappen je aan? Lees dan zeker even verder!

Als lokaal bestuur staan we garant voor een gezonde, groene en aantrekkelijke leefomgeving voor onze burgers, voor wie hier woont, leeft, leert, werkt of op bezoek komt. Zo voelen mensen zich goed en welkom in onze gemeente.  

Als beleidsdeskundige ruimtelijke planning waarborg je een kwaliteitsvolle voorbereiding en uitvoering van het beleid dat inzake ruimtelijke ordening in onze gemeente wordt gevoerd.

Je ondersteunt de omgevingsambtenaar bij het vormgeven, het uitwerken, het bijsturen en het opvolgen van het ruimtelijk en woonbeleid (beleidsplannen, uitvoeringsplannen, verordeningen en uitvoering van projecten).

Daarnaast zal je instaan voor het implementeren van diverse beleidsinstrumenten: o.a. het afleveren van kwaliteitsvolle omgevingsvergunningen en van andere producten rond ruimtelijke ordening, die voldoen aan de regelgevende voorschriften. Je geeft correcte informatie aan burgers (aanvragers), bouwheren, architecten, notarissen, … Je organiseert in overleg met de omgevingsambtenaar projectvergaderingen indien nodig.

Voorwaarden:

  • Je bent in bezit van een masterdiploma of gelijkgesteld (gelijkstellingsattest voor buitenlandse diploma’s). Ook als laatstejaarsstudent kom je in aanmerking.
  • Kan je geen masterdiploma voorleggen, maar beschik je over een bewijs van minimum 2 jaar relevante beroepservaring in een vergelijkbaar werk- & beleidsdomein? Dan kan je ook aan de selectie deelnemen mits je slaagt voor een capaciteitstest.

Wat bieden wij je:.

  • Een rustige, groene en aangename werkomgeving met deskundige collega’s.
  • Een uitdagende job met aandacht voor een evenwichtige woon-werkbalans door flexibele werktijden en mogelijkheid tot telewerk.
  • Vraag een loonsimulatie op of surf naar de loonsimulator.
  • Bijkomende extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques (8 euro), fietsvergoeding (0,25€/km), tweede pensioenpijler, laptop, het aanbod van sociale voordelen van de GSD-v, gratis hospitalisatieverzekering, …
  • Relevante beroepservaring in de privésector en als zelfstandige kan tot max. 18 jaar in aanmerking genomen worden.
  • Tal van opleidingsmogelijkheden en kansen op zelfontplooiing.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (35 vakantiedagen + enkele vervangende feestdagen).

Er wordt een wervingsreserve aangelegd die 2 jaar geldig blijft.

Geïnteresseerd? Solliciteren kan je tot uiterlijk 13 oktober via e-mail naar vacatures@grobbendonk.be met volgende documenten:

  • Gemotiveerd schrijven met cv;
  • Je master diploma of gelijkgesteld OF een bewijs van minimum 2 jaar relevante beroepservaring.

Heb je nog vragen?

Voor meer informatie over de functie kan je terecht bij Daisy Colsoul, teamleider Ruimte & Vergunningen, op het nummer 014 51 02 49.

Wil je meer info over de aanwervingsvoorwaarden en het functie- en competentieprofiel, neem dan contact op met team HRM, 014 50 78 74.

Verloop van de selectieprocedure:

  • Donderdag 20 oktober: capaciteitstest (indien geen masterdiploma)
  • Vrijdag 28 - maandag 31 oktober: thuisopdracht
  • Maandag 7 november: mondeling selectiegesprek 
  • Woensdag 9 of donderdag 10 november: psychotechnisch assessment 

Jouw gegevens worden verwerkt conform onze privacyverklaring-bij-sollicitaties.

Gepubliceerd op  di 20 sep 2022