Gemeente Gemeente Grobbendonk

Vacature - beleidsdeskundige ruimtelijke planning

Wil je een belangrijke bijdrage leveren aan de ruimtelijke strategie en ontwikkeling van de gemeente? Spreekt werken in een dynamische gemeente met uitdagende landschappen je aan? Lees dan zeker even verder!

Als lokaal bestuur staan we garant voor een gezonde, groene en aantrekkelijke leefomgeving voor onze burgers, voor wie hier woont, leeft, leert, werkt of op bezoek komt. Zo voelen mensen zich goed en welkom in onze gemeente.

Als beleidsdeskundige sta je in voor een kwaliteitsvolle voorbereiding én uitvoering van het lokaal ruimtelijk beleid.

Je ondersteunt de teamleiders, het bestuur en je collega's bij het vormgeven, het uitwerken, het bijsturen en het opvolgen van het ruimtelijk en woonbeleid.

Daarnaast zal je instaan voor het implementeren van diverse beleidsinstrumenten en geef je advies over omgevingsvergunningen, ... Je informeert hierover ook de burgers (aanvragers), bouwheren, architecten, notarissen, … 

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

  • Je bent in bezit van een masterdiploma of gelijkgesteld (gelijkstellingsattest voor buitenlandse diploma’s). Ook als laatstejaarsstudent kom je in aanmerking.
  • Kan je geen masterdiploma voorleggen, maar beschik je over een bewijs van min. 2 jaar relevante beroepservaring in een vergelijkbaar werk- & beleidsdomein? Dan kan je ook aan de selectie deelnemen mits je slaagt voor een capaciteitstest.

Wat bieden wij je?

  • Een voltijd contract van onbepaalde duur (niveau A1a-A3a).
  • Een geïndexeerd bruto maandloon van 3.641,48 euro. Een loonsimulatie kan je hier aanvragen. Relevante beroepservaring in de privésector en als zelfstandige kan tot max. 18 jaar in aanmerking genomen worden.
  • Aangevuld met extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van 8 euro;
    • een gratis hospitalisatieverzekering:
    • fietsvergoeding;
    • groepsverzekering (tweede pensioenpijler);
    • Aanbod van sociale voordelen van GSD-V.
  • Een uitdagende job waarbij oog is voor een evenwichtige woon-werkbalans door flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (35 vakantiedagen + enkele vervangende feestdagen).
  • Een rustige, groene en aangename werkomgeving, met deskundige collega’s.
  • Een mooie kans om te werken bij een Baanbrekende Werkgever!

We vullen deze vacature in en leggen een wervingsreserve aan die 2 jaar geldig is. Deze kan gebruikt worden voor toekomstige vacatures. 

Geïnteresseerd?

Stuur je cv, motivatiebrief en een kopie van je diploma en een attest (bewijs van min. 2 jaar beroepservaring in een vergelijkbare functie) ten laatste op maandag 20 februari naar het lokaal bestuur Grobbendonk, Boudewijnstraat 4, 2280 Grobbendonk of via e-mail naar vacatures@grobbendonk.be.

De procedure verloopt als volgt:
  • Solliciteren kan t.e.m. maandag 20 februari. Op donderdag 23 februari laten we je weten of je geselecteerd bent voor de volgende ronde.
  • Kan je geen masterdiploma (of gelijkgesteld) voorleggen, dan kan je deelnemen aan de capaciteitstest op maandag 27 februari.
  • Het schriftelijk examen, in de vorm van een thuisopdracht, vindt plaats tussen woensdag 1 en vrijdag 3 maart.
  • Het mondeling examen vindt plaats op woensdag 8 maart.
  • Op vrijdag 10 maart vindt het psychotechnisch assessment plaats.

Heb je nog vragen?

Er is een vrijblijvend infomoment op dinsdag 14 februari 2023 van 19.30 tot 20.30 uur in de raadzaal van het gemeentehuis.

Voor meer info over de functie kan je via e-mail contact opnemen met Luc Van Vlasselaer, clusterverantwoordelijke omgeving. Meer informatie over de selectieprocedure kan je verkrijgen bij de collega's van team HRM op 014 50 78 74.

Je gegevens worden verwerkt conform ons privacybeleid

Gepubliceerd op  vr 20 jan 2023