Gemeente Gemeente Grobbendonk

Het Klik-Bel-Kom-principe!

Het Klik-Bel-Kom-principe!

De komende maanden zullen we daarom stevig inzetten om deze nieuwe dienstverlening op punt te zetten. Hierbij hanteren we al een tijdje het klik-bel-kom-principe:

  • Klik

Héél wat zaken kan je al online regelen: www.grobbendonk.be/online-aanvragen. Maak daarom prioritair gebruik van onze digitale dienstverlening. Je vind telkens een knop 'vraag online aan' bij zaken die je op deze manier kunt regelen.

Op onze website vind je bij elke product ook telkens de contactgegevens van het juiste team aan de rechterkant van de pagina. Heb je een vraag bij een bepaald product, dan kan je deze altijd via mail stellen. Onze collega’s proberen je dan zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.

Online afspraken maken is voorlopig nog niet mogelijk voor alle producten, maar hier werken we de komende maanden stevig aan door!

  • Bel

Natuurlijk blijven we ook telefonisch bereikbaar. Bel rechtstreeks naar het correcte team of gebruik ons algemeen nummer, 014 51 10 20. Onze medewerkers zullen je zo goed mogelijk te woord staan. Als blijkt dat je toch moet langskomen, wordt er telefonisch een afspraak gemaakt.

  • Kom

Voor heel wat ‘snelle’ producten kan je nog gewoon langskomen op het gemeentehuis: www.grobbendonk.be/snelbalie . We hebben hier dan over zaken die we snel via de snelbalie kunnen oplossen, zonder dat hiervoor specifieke kennis van de onthaalmedewerker nodig is. Cadeaucheques aankopen, vuilniszakken of stickers aankopen, ophalen of afleveren van documenten, …  het kan allemaal. Op de website kan je een lijst terugvinden van alle producten die beschikbaar zijn aan het onthaal.

Bij het binnenkomen van het gemeentehuis zorgen we ervoor dat het klantbegeleidingssysteem je zo snel mogelijk op de goede weg helpt. Kom je voor de snelbalie, dan krijg je een nummertje zodat je zeker je plaats niet verliest in de rij. We zorgen natuurlijk voor een aangepast wachtruimte.

Heb je wel een afspraak dan zorgen we ervoor dat je een ticket krijgt met het nummer van de, speciaal voor jou, gereserveerde gespreksruimte. Via de grote schermen in de wachtruimte kan je zien wanneer het jouw beurt is. De medewerker zit alvast klaar om je verder te helpen!

Heb je géén afspraak maar kom je toch langs voor een product dat enkel op afspraak kan worden verstrekt? De medewerkers van het onthaal zullen in het afsprakensysteem kijken of er die dag nog plek is, is dat niet het geval of loopt de wachttijd te hoog op, dan maken ze samen met jou een afspraak voor een ander moment.